Saturday, December 6, 2008

Terima Kasih dan Maafkan Aku

Di saat aku menghadapi antara hari2 dan saat2 yang paling sukar di dalam hidupku, kau hadir membantu dengan sedaya upaya mu tanpa mengira waktu..

Di saat aku memerlukan seseorang untuk meluahkan dan bertanyakan pendapat, kau tak pernah gagal menghadirkan diri

Di saat aku kesedihan dan kecewa kerana sesuatu, atau ingin berkongsi kegembiraan kerna mengecapi sesuatu kemanisan, kau juga ada disitu

Doamu dan segala usaha mu untuk kebaikan dan kesejahteraan diriku tidak pernah putus2 sejak detik itu

Aku tau, aku sedar dan aku amat menghargai segala galanya, cuma mungkin cara aku menghargai semua itu tidak seperti yang kau harapkan

Maka itu, teman, maafkan aku kiranya caraku amat melukakan mu, dan terima kasih atas segala galanya..Mengenalimu adalah satu dpd perkara yang terindah dalam hidupku..

5 comments:

Anonymous said...

Mmmnnn... interesting post.. :). Hargailah dia sebagaimana dia menghargaimu.. dun b like me when things r to late to turn back the time.. :) tc

Anonymous said...

wah!!! Kak MAs, ayat jiwang karat tue..nie sure baby nie kalo lelaki tangkap, lelek,kalo pompuan, tangkap lentok tue ayu mcm mak nyer :)

Anonymous said...

Connie n Miss Anonymous yg tak bape anonymous hehe..

I dedicated this post untuk antara teman terbaik that I've ever had in my life..

Anonymous said...

wow!.. lucky betul org tu... :)

unrestmind said...

mas..tahniah k...hehe,i tumpang epi sbb dpt gak ape yg u inginkn...k la tkcre k