Sunday, August 10, 2008

Sunday Morning




Di pagi Ahad yang bening,

Aku tetiba semangat nak menjalankan kerja kerja pencucian ala ala bibik indon gitu..sambey aku cuci baju sambey aku vacuum seluruh rumah, abis vacuum aku pi cuci bilik ayaq..abis sume aku bikin mencuci hingga berkilat my home phewww penat sehh

At 9 a.m ++ , King bangun tanya ada apa, lapaq ahh, wah wah, King is always King, aku cakap takda apa jom kluar( Queen tunjuk power)so kami pun bersiap pi pekena bfast kat kedai mamak KD..balik tang kedai mamak, King aku plak bersungguh2 membantu mengemop shingga shining2 sungguh laa, tq tq, u lap rumah , i lap u, hahaha.. then King sambung zzzz,


At 4 p.m. King bangun alih2 ajak pi lunch..pk punya pk discuss punya discuss mcm Tom & Jerry punya bertekak, we decided to go to One U makan @ Chilli's..yg benarnya, tekak kitaorg ni tekak Melayu, tapi sesaja once in a blue moon, nak try western..

Lepas makan2 gitu, merayap2 sat, tetiba besa lah kan, kat shopping Mall, mata perempuanku melilau lilau nampak baju2, kasut handbag & sewaktu dengannya, tetiba kakiku melangkah masuk kedai M.R, cuba punya cuba terus sambar 2 blouse, ahaaa I like lagipun dah lama dah aku tak shopping blouse..aku beli sebab aku rasa comfortable and macam sweet & nice je bila aku pakai, wahh, sweet ke??
aje aku terus melaram depan cermin ittew hahaha, dari kejauhan aku dapat rasakan ada mata memandang sambey mengeluh..beli baju lagi..sabar ya Bang..




No comments: