Friday, August 29, 2008

Akhirnya...

After 6 years of working, tetiba plak aku bersemangat nak sambung pengajian ku another step further. Alhamdulillah, Allah telah membukakan hatiku, sebenarnya last 3 years aku dah pernah beli borang master tu ( kawanku si Liz) yg belikan. alih alih aku tak antar,si Liza plak dah tamat study pun , alangkah pemlasnya aku hehehe...

Aku rasa semangat aku ni jugak didorong olh cik adik yg sorang itu (NHMY) yg beria ia mengajak aku turut serta..tq tq tq..

Since the applicants for postgrad studies are required to get 2 referees ( 1 academic & 1 academician), aku telah memohon kerjasama boss ku & bekas lecturer ku Puan NH..

today IM on leave and early in the morning aku dah bergegas pi tangkap gambar ( uwaa, aku tengok muka aku makin tembam maa), then jumpa Puan NH at faculty, then submit the application format sek 7. All went good, so aku berysukur sangat2, aku ni bukannya apa, this is the last day for submission dan memandangkan aku ni selalu berbelah bagi, aku tekadkan diri, tak mo dah ubah2 fikiran, I have been delayed in this a long long time ago , so this time I need to go ahead..

If my application is approved, I'll be back to school on this December ..mmm.suspen sungguh, leh ke kau study ni hehehe, chaiyo chaiyo mas..

Doa doakanlah aku berjaya ya...

1 comment:

Ummu Muhammad said...

insya allahhh mas..semoga berjaya!!